هزینه انجام نقشه برداری UTM یو تی ام

هزینه انجام نقشه برداری UTM یو تی ام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه یو تی ام توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که فرد متخصص و با صلاحیتی می باشد قابل انجام می باشد. نقشه یو تی ام در امور ملکی کاربرد های بسیاری دارد. و به عنوان یک مدرک ضروری از جانب ادارات مختلف در خواست می شود. با تهیه نقشه یو تی ام موقعیت منحصر به فرد ملک و همچنین ابعاد و مساحت آن معلوم می شود.

هزینه انجام نقشه برداری UTM یو تی ام

نقشه یو تی ام مخفف Universal transverse Mercator است. این نقشه از جانب ادارات و سازمان های مختلف ملکی به عنوان مدرک ممکن است در خواست شود. تا در نتیجه اطلاعات فنی ملک حاصل شود. با تهیه نقشه یو تی ام مساحت، ابعاد و موقعیت ملک حاصل میشود. تهیه نقشه یو تی ام مزایای بسیاری دارد از جمله تطبیق موقعیت ملک با مشخصات ثبتی سند،تعیین مساحت ملک با دقت بالا و همچنین مشخص کردن موقعیت مکانی ملک با دقت بالا و غیره. این نقشه ممکن است از جانب اداره ثبت اسناد، شهرداری، جهاد کشاورزی، اداره منابه طبیعی و .. در خواست گردد. انجام نقشه برداری UTM یو تی ام توسط یک متخصص قابل انجام است.

برای انجام نقشه برداری UTM یو تی ام میبایست به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگسترس نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود تا در نتیجه این عملیات به خوبی انجام شود و نقشه یو تی ام با دقت بالا حاصل شود. برای انجام نقشه برداری UTM از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و در نتیجه مختصات یو تی ام کنج ها برداشت میشود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود و این نقشه با استفاده از اتوکد ترسیم میشود در ادامه نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا میشود تا به عنوان مدرکی قابل ارائه به ادارات و سازمان های مختلف ملکی شود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما