محاسبه آنلاین هزینه نقشه برداری

محاسبه آنلاین هزینه نقشه برداری

 

نقشه ی یو تی ام به چه جهتی تهیه می شود؟

نقشه یو تی ام تهیه می شود تا در نتیجه ابعاد، مساحت و موقعیت دقیق ملک معلوم شود. این نقشه از جانب ادارات ملکی در خواست می شود. از جمله اداراتی که نقشه یو تی ام را از افراد در خواست می کنند شامل اداره ثبت اسناد، شهرداری، اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و مراجع قضایی می باشد.در واقع به جهت تبدیل سند قدیمی ملک به سند تک برگی لازم است مدارکی را تهیه و به اداره ثبت اسناد ارائه داد نقشه یو تی ام است. با تهیه نقشه یو تی ام اطلاعات فنی ملک با دقت بالایی حاصل می شود. در حقیقت در گذشته اطلاعات فنی ملک بر آورد نمی شد زیرا تجهیزات نقشه برداری دقیقی وجود نداشت.

نحوه محاسبه ی انلاین هزینه ی نقشه برداری به چه صورت می باشد؟

محاسبه آنلاین هزینه نقشه برداری بر طبق تعرفه معلوم می شود،و هزینه ی هر پروژه ی نقشه برداری میتوان گفت که تا مشخصات دقیق پروژه معلوم نشود این امکان وجود ندارد تا قیمت نهایی مشخص شود. و همچنین میتوان گفت در بسیاری مواقع هزینه ها مانند هم هستند، برای بر آورد هزینه نقشه برداری و تهیه نقشه یو تی ام به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه می شود. در واقع این متخصص برای تهیه نقشه یو تی ام ملک و همچنین به جهت برآورد هزینه نقشه یو تی ام تواناست. وی برای تهیه این نقشه از تجهیزات نقشه برداری دقیقی استفاده می شود. کارشناس با استفاده از تجهیزاتی همچون جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد. در نتیجه بعد از برداشت زمینی ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. نقشه یو تی ام تهیه شده چاپ و مهر و امضا می شود و قابل ارائه به ادارات خواهد بود.

برای اینکه شما بتوانید از قیمت دقیق پروژه ی خود با خبر شویدکافی است با کارشناسان ما در شرکت رادین مپ در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.شماره ی تماس با ما:02166398316 و 09129277534

منظور از نقشه یو تی ام چیست؟

نقشه یو تی ام نقشه ای دقیق است که برای معلوم کردن مکان و موقعیت هر نقطه بر روی زمین استفاده می شود. با تهیه این نقشه برای ملک، مختصات اختصاصی ملک به دست می آید. در حقیقت با تهیه این نقشه معلوم می شود که موقعیت ملک بر روی زمین کجاست. در واقع ملکی را مشابه موقعیت ملک بر روی زمین نمی توان یافت.

این نقشه دقت بالایی دارد و می تواند موقعیت، مساحت و ابعاد ملک را با دقت بسیار بالایی به دست بیاورد. اخیرا بسیاری از سازمان های دولتی به دلایل مختلفی این نقشه را از افراد در خواست می کنند. از جمله سازمان هایی که تهیه این نقشه را از افراد در خواست می کنند شهرداری، جهاد کشاورزی، اداره منابع طبیعی، اداره ثبت اسناد، شورای حل اختلاف و غیره می باشد.

به جهت تهیه نقشه یو تی ام لازم است به فردی متخصص مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این نقشه را تهیه نماید. تهیه این نقشه با مهر و امضای کارشناس معتبر می شود.

هزینه تهیه نقشه یو تی ام

متقاضی تهیه نقشه یو تی ام توقع دارند که تعرفه و هزینه نقشه یو تی ام واضح باشد و خود متقاضی بتواند این هزینه را محاسبه کند. تا در نتیجه مطمدن شود هزینه اضافی به کارشناس پرداخت نمی کند. امور تخصصی مثل نقشه برداری دارای پیچیدگی های خاص خود می باشد و آیتم هایی در برآورد هزینه نقشه یو تی ام تاثیر می گذارد. هزینه تهیه نقشه یو تی ام بر طبق تعرفه 1402 بر آورد می شود.

برخی از افراد گمان می کنند می توانند این نقشه را به صورت رایگان تهیه نمایند. در صورتی که تهیه این نقشه به صورت رایگان با اپلیکیشن موبایل ممکن است. اما این امر باعث تهیه نقشه یو تی ام با دقت پایین می شود.

اما تهیه این نقشه با دقت و کیفیت پایین مدنظر ادارات نمی باشد و حتما لازم است این نقشه با دقت بالایی تهیه شود. محاسبه آنلاین هزینه نقشه برداری از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

تهیه نقشه یو تی ام برای ملک

پس از تهیه نقشه یو تی ام و تثبیت املاک در جای خود از طرف املاک مجاور تجاوزی صورت نخواهد گرفت.

از جمله اداراتی که نقشه یو تی ام را در خواست می کنند اداره ثبت اسناد،شهرداری، مراجع قضایی، اداره گاز، اداره برق و .. می باشد.

در واقع اداره ثبت اسناد مدارک برای صدور سند تک برگ، سازمان جهاد کشاورزی برای بررسی نوع اراضی، اداره منابع طبیعی برای تشخیص اراضی ملی، شهرداری برای صدور جواز ساخت، اداره گاز و آب و برق و … این نقشه را در خواست می کنند

برای تهیه نقشه یو تی ام حتما به یک متخصص مراجعه کنید. کارشناس رسمی دادگستری رشته نقشه برداری بالاترین درجه اعتبار را برای تهیه نقشه یو تی ام دارند. زیرا وی با دقت بالا این نقشه را تهیه خواهد کرد. برای تهیه این نقشه روش های متعددی وجود دارد که یکی از این روش ها تهیه نقشه یو تی ام با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه می باشد. طریقه تهیه نقشه یو تی ام به این نحو است که با استفاده از این دستگاه کارشناس گوشه های ملک را برداشت خواهد کرد و سپس نقشه یو تی ام را ترسیم خواهد کرد. ترسیم دقیق این نقشه با استفاده از نرم افزار های مربوطه انجام می گیرد. محاسبه آنلاین هزینه نقشه برداری بر طبق تعرفه ای معین می شود.

تهیه نقشه یو تی ام را چه کسی قادر است انجام دهد؟

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف در خواست می شود. و لازم است این نقشه با دقت بالایی تهیه شود. برای تهیه آن با دقت بالا لازم است به فردی متخصص مراجعه نمود. برای تهیه این نقشه بایستی حتما به یک متخصصی مانند کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کرد. تا این کارشناس این نقشه را با کیفیت، دقت، سرعت بالا و همچنین با کمترین هزینه فراهم نماید و این نقشه با مهر و امضای این متخصص اعتبار پیدا می کند.

برخی از افراد به اشتباه به جهت تهیه این نقشه به اشخاص غیر متخصص مراجعه می کنند همین امر سبب می شود که این نقشه با دقت پایین حاصل شود. در واقع اشخاص غیر متخصص از تجهیزات دقیقی استفاده نمی کنند و در نهایت نقشه یو تی ام با دقت پایین حاصل می شود.

شما می توانید برای تهیه ی نقشه ی یو تی ام به همراه مهر و امضای کارشناس رسمی دادگستری به شرکت رادین مپ مراجعه کنید،شرکت رادین مپ متشکل از کارشناسان رسمی دادگستری و امور ثبتی و همچنین اکیپ های اجرایی نقشه برداری آماده پذیرش تمامی کارهای مرتبط با نقشه برداری می باشد.برای مشاوره ی رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

شماره ی تماس:02166398316 و 09129277534

تهیه نقشه یو تی ام را چه کسی قادر است انجام دهد؟

 

تهیه نقشه یو تی ام را چه کسی قادر است انجام دهد؟

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما