انجام امور ثبتی اخذ جواز ساخت و ساز در تهران

انجام امور ثبتی اخذ جواز ساخت و ساز در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قبل از آغاز ساخت و ساز در تهران و دیگر شهرها لازم است به شهرداری مراجعه شود. و جواز ساخت از شهرداری اخذ شود. برای اخذ این جواز میتوان به یک فرد مورد اعتماد و متخصص مراجعه نمود. و انجام این امور را به وی سپرد. برای انجام امور ثبتی ملک به منظور اخذ جواز ساخت در تهران میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

اخذ جواز ساخت از شهرداری

بدون اخذ جواز ساخت انجام هر ساخت و سازی غیرقانونی است. در نتیجه برای اخذ جواز ساخت و ساز در تهران و شهرستان لازم است به شهرداری مراجعه نمود. و در نتیجه اقدام به اخذ جواز ساخت نمود. همچنین میتوان انجام امور ثبتی اخذ این جواز را به یک فرد متخصص سپرد.

انجام امور ثبتی در شهرداری میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. تا در نتیجه اخذ جواز ساخت و ساز در تهران به وی سپرده شود. کارشناس رسمی دادگستری میتواند انجام کلیه امور اخذ جواز ساخت را انجام دهد. و در نتیجه جواز ساخت را اخذ کند. این متخصص برای انجام امور ثبتی مربوط به اخذ جواز ساخت ابتدا به شهرداری مراجعه خواهد کرد. و شهرداری مدارکی را درخواست خواهد کرد. یکی از مدارک در خواستی شهرداری نقشه یو تی ام دو هزارم است.

کارشناس صلاحیت تهیه این نقشه را با دقت بالا دارد و در نتیجه برای تهیه این نقشه برداشت و ترسیم را انجام خواهد داد. وی ابتدا برداشت زمینی را انجام خواهد دادو د رنتیجه با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه برداشت زمینی را انجام خواهد داد در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود و نقشه تهیه شده بر روی نقشه یک دو هزارم جانمایی میشود و چاپ و مهر و امضا شده معتبر میشود و در نتیجه به شهرداری ارائه میشود. شهرداری نیز به موقعیت، ابعاد و مساحت دقیق ملک پی خواهد برد سپس جواز ساخت برای ملک صادر میشود و انجام ساخت و ساز به صورت قانونی ممکن خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما