برای اخذ جواز ساخت و ساز در تهران، مراحل زیر را باید طی کنید:
- تهیه مدارک لازم:
- شناسنامه و کارت ملی مالک (یا وکیل قانونی)
- سند مالکیت زمین
- نقشههای معماری و تاسیساتی تهیه شده توسط مهندسین مجاز
- گواهی عدم خلاف (اگر ملک در بافت غیرمجاز نباشد)
- پروانه مشاوره مهندسی (در صورت نیاز)
- مراجعه به شهرداری:
- درخواست جواز ساخت به همراه مدارک لازم را به شهرداری منطقهای که ملک در آن واقع شده است، ارائه دهید.
- بررسی مدارک:
- شهرداری مدارک را بررسی و در صورت صحت آنها، موضوع را به کمیسیونهای تخصصی ارجاع میدهد.
- اخذ تاییدیههای لازم:
- ممکن است نیاز باشد تا از نهادهای دیگر مثل سازمانهای آب، برق، گاز و … نیز تاییدیههایی دریافت کنید.
- پرداخت هزینهها:
- بر اساس مصوبات شهرداری، هزینههای مربوط به صدور پروانه، عوارض و خدمات عمرانی را پرداخت کنید.
- دریافت پروانه ساخت:
- پس از تکمیل همه مراحل و پرداخت هزینهها، پروانه ساخت به شما اعلام و صادر خواهد شد.
توجه داشته باشید که ممکن است بسته به منطقه و نوع پروژه، مراحل و مدارک مورد نیاز کمی متفاوت باشد. توصیه میشود قبل از شروع، با کارشناسان شهرداری یا کارشناسان ما در شرکت رادین مپ مشورت کنید تا به بهترین راه حل دست پیدا کنید.
شماره تماس : 02166398316 و 09129277534
قبل از آغاز ساخت و ساز در تهران و دیگر شهرها لازم است به شهرداری مراجعه شود. و جواز ساخت از شهرداری اخذ شود. برای اخذ این جواز میتوان به یک فرد مورد اعتماد و متخصص مراجعه نمود. و انجام این امور را به وی سپرد. برای انجام امور ثبتی ملک به منظور اخذ جواز ساخت در تهران میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.
اخذ جواز ساخت از شهرداری
بدون اخذ جواز ساخت انجام هر ساخت و سازی غیرقانونی است. در نتیجه برای اخذ جواز ساخت و ساز در تهران و شهرستان لازم است به شهرداری مراجعه نمود. و در نتیجه اقدام به اخذ جواز ساخت نمود. همچنین میتوان انجام امور ثبتی اخذ این جواز را به یک فرد متخصص سپرد.
انجام امور ثبتی در شهرداری میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. تا در نتیجه اخذ جواز ساخت و ساز در تهران به وی سپرده شود. کارشناس رسمی دادگستری میتواند انجام کلیه امور اخذ جواز ساخت را انجام دهد. و در نتیجه جواز ساخت را اخذ کند. این متخصص برای انجام امور ثبتی مربوط به اخذ جواز ساخت ابتدا به شهرداری مراجعه خواهد کرد. و شهرداری مدارکی را درخواست خواهد کرد. یکی از مدارک در خواستی شهرداری نقشه یو تی ام دو هزارم است.
کارشناس صلاحیت تهیه این نقشه را با دقت بالا دارد و در نتیجه برای تهیه این نقشه برداشت و ترسیم را انجام خواهد داد. وی ابتدا برداشت زمینی را انجام خواهد داد و درنتیجه با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه برداشت زمینی را انجام خواهد داد در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود و نقشه تهیه شده بر روی نقشه یک دو هزارم جانمایی میشود و چاپ و مهر و امضا شده معتبر میشود و در نتیجه به شهرداری ارائه میشود. شهرداری نیز به موقعیت، ابعاد و مساحت دقیق ملک پی خواهد برد سپس جواز ساخت برای ملک صادر میشود و انجام ساخت و ساز به صورت قانونی ممکن خواهد بود.
راه های ارتباط با ما
02166398316
برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید
شرکت فنی مهندسی رادین مپ، متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.
برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید
09129277534 — 02166398316
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.