جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی ملک

جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی ملک

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است دیوار کشی قدیمی ملک به دلایلی از بین رفته باشد در نتیجه برای معلوم نمودن حدود اربعه ملک لازم است اقدامات لازم انجام شود. برای مشخص نمودن حدود اربعه ملک میبایست جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. برای جانمایی پلاک ثبتی اسناد شاهنشاهی لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که میتواند این نقشه را با دقت بالا تهیه نماید.

جانمایی پلاک ثبتی اسناد شاهنشاهی

ممکن است ملک حدود اربعه نا معلومی داشته باشد در نتیجه ممکن است به حدود ملک تعارض گردد. این املاک دارای سند قدیمی میباشند و در نتیجه اطلاعات فنی ملک مشخص نمیباشد.

برای اینکه بتوان آدرس  و یا حدود اربعه ملک را مشخص نمود لازم است جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی ملک انجام شود. برای جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی ملک لازم است به فردی متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه گردد.  لازم به ذکر است که جانمایی UTM را نمیتوان به افراد غیر متخصص سپرد.

انجام جانماییUTM با استفاده از اسناد قدیمی و ثبتی ممکن میباشد در واقع کارشناس با توجه به سند قدیمی ملک و با استخراج نقشه ثبتی ملک در نتیجه این عملیات را انجام خواهد داد وی نقشه ثبتی ملک را بر روی زمین جانمایی خواهد کرد و در نتیجه حدود ثبتی ملک معلوم میشود در ادامه نقشه برداری از ملک انجام میشود و نقشه یو تی ام ملک تهیه میشود برای تهیه این نقشه کارشناس از تجهیزات دقیقی مانند جی پی اس دو یا سه فرکانسه که خطای کمی نیز دارد استفاده می کند و پس از برداشت کنج ها ترسیم نقشه یو تی ام را انجام می دهد و آن را چاپ و مهر و امضا خواهد کرد تا قابل ارائه به اداره ثبت اسناد باشد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما